• 3-KRauta.png
  • 2-Laiffigym19.png

Katso monipuolinen tuntitarjontamme aikuisille: mm. pilates, Barre, Lavis, kahvakuula, Zumba, kuntojumppa!

Katso tuntitarjontamme lapsille ja nuorille: mm. monipuoliset tanssiryhmät, FreeGym- ja akrobatiatunnit!

Kirjaudu sisään (ensimmäisellä kerralla rekisteröidy)
Ilmoita itsesi tai lapsesi haluamillesi tunneille

AJANKOHTAISTA 


Ryhdy nyt sponsoriksi tai kannatusjäseneksi

Kannatusjäsenyys

Kannatusjäsenmaksulla tuet muhoslaisten liikuntaharrastustoimintaa. Seurassamme liikkuu yhteensä n. 500 lasta, nuorta, työikäistä ja eläkeläistä!

Lue lisää: kannattajajäsenyys

Tue seuraa ja hanki Tähtikortti

Osta uusi Tähtikortti 2019-2020 Muhoksen Naisvoimistelijat ry:n kautta, niin saat nyt voimassa olevan Tähtikortin 2018-2019 kaupan päälle ja pääset hyödyntämään etuja 31.5.2020 asti: http://www.tahtikortti.fi/tuote/muhoksen-naisvoimistelijat/

  • Haluatko ohjaajaksi seuraamme? Lue lisää...

    Oletko kiinnostunut ohjaamisesta? Aluksi voit halutessasi toimia vaikkapa tuuraajana, tai kokeneemman ohjaajan parina. Tuntitarjontaa suunniteltaessa otamme vastaan ohjaajien toiveita.

    Esim. erillisiä miesten ryhmiä meillä ei ole ollenkaan tällä hetkellä, joten äijäjumpalle voisi olla tilausta,

    Seurassamme on hyvät mahdollisuudet kehittää omia ohjaustaitoja. Tarvittavat koulutukset maksetaan ohjaajille.

     Jos olet kiinnostunut ota yhteyttä postit(at)mnv.fi.

Ilmoittaudu syyskaudelle

Syyskauden uusi tunti: Barre

Barre-tunnilta voit löytää liikkeitä niin joogasta, pilateksesta kuin baletistakin Barressa tehdään yksinkertaisia ja helposti seurattavia toistosarjoja koko kehon vahvistamiseksi, kiinteyttämiseksi ja symmetrisen lihastasapainon saavuttamiseksi. Barre-tunnilla liikkeet kohdistuvat koko kehoon, mutta erityisesti pakaroiden ja jalkojen kiinteyttämiseen.
Barre-tunti sopii kaikille liikunnalliseen taustaan tai ikään katsomatta. Tunti on aloittelijaystävällinen ja liikkeiden tekniikat kerrotaan aina tarkasti.

  • Tuntien peruutukset aikuiset

    Syyskausi alkaa 2.9.


  • Tarkista tuntiperuutukset FB-sivuilta. Lue lisää...

    Äkilliset tuntien peruutukset esim. sairastumisen takia ilmoitetaan seuran FB-sivuilla. Tarkista FB-sivut ennen tunnille lähtöä! FB-sivu on linkitetty näkymään myös seuran etusivulle. Selainasetukset saattavat joissain tapauksissa kuitenkin estää sen näkymisen.


JUMPPAKALENTERI - AIKUISET


Muhoksen Naisvoimistelijat tarjoaa liikunta- ja tanssitunteja monipuolisesti aikuisille ja lapsille.

 Alustava jumppakalenteri syksylle 2019

PILATES
18.00-19.00
Tähtiareena
Jana Kocisova

KAHVAKUULA
19.00-20.00
TähtiAreena
Sarita Valkonen

LATINOSHOW
19.00-20.00
Lukion sali
Henna Räsänen

TEHOJUMPPA
18.30-19.30
Hyrkin koulun sali
Maiju Juola

ZUMBA®
19.00-20.00
Koivikon Sali
Julia Heikkilä/ Salla Kukkonen

BARRE
18.00-18.45
Lukion sali *
Mari Hänninen

CIRCUIT-KUNTOPIIRI
19.00-19.45
Koivikon sali
Sara Kovalainen

PILATES
18.00-19.00
Hyrkin koulun sali
Jana Kocisova

KEVYTJUMPPA
18.00-19.00
Koivikon sali
Soili Viholainen

RIVITANSSIN PERUSKURSSI
19.00-20.00
Koivikon sali
Sanna Valkonen

ERILLISKURSSEJA

LIIKKUVUUS JA LIHASKUNTO
18.00-19.00
Lukion sali*
Jenna Ahokumpu

HUOM! Koivikon jumpissa saa OSAOn Muhoksen yksikön henkilökunta ja oppilaat käydä maksutta!


Koivikon sali (OSAO)
Lukio ja Tähtiareena
Hyrkin koulun sali

Liikuntapaikat

Hyrkin koulun sali, Mettäperäntie 5

Koivikon sali (OSAO), Kirkkotie 1

Lukion sali, Muhostie 5

Tähtiareena, Muhostie 5

TUNTIKUVAUKSET


Tuntien nimet on värikoodattu Voimisteluliiton : vaaleansininen= kehonhuolto, kevyt treeni, vihreä=kuntotreeni, oranssi=tanssitreeni . Ota kuitenkin huomioon, että raskaampia tunteja voit keventää tekemällä liikkeet hitaampaan tahtiin  tai tekemällä kevyemmät versiot liikkeistä tai pitämällä omia taukoja.

 

BARRE-treeni

Helposti seurattava, intensiivinen ja nopeasti tuloksia tuova tunti! Barre-tunnilta voit löytää liikkeitä niin joogasta, pilateksesta kuin baletistakin. Barressa tehdään yksinkertaisia ja helposti seurattavia toistosarjoja koko kehon vahvistamiseksi, kiinteyttämiseksi ja symmetrisen lihastasapainon saavuttamiseksi. Barre-tunnilla liikkeet kohdistuvat koko kehoon, mutta erityisesti pakaroiden ja jalkojen kiinteyttämiseen.
Barre-tunti sopii kaikille liikunnalliseen taustaan tai ikään katsomatta. Tunti on aloittelijaystävällinen ja liikkeiden tekniikat kerrotaan aina tarkasti.

Ohjaaja: Mari Hänninen

CIRCUIT-kuntopiiri

Kiertoharjoittelutunti, jossa tehdään sykkeenkohotuksia ja lihaskuntoliikkeitä oman kehon painolla sekä välineillä.  Suoritusajat vaihtelevat 30–50 sekuntiin. Kuntopiiri kierretään 2-4 kertaa, liikkeiden välissä on vain lyhyet vaihtotauot, kierrosten jälkeen hieman pitemmät tauot. Alussa lämmittely ja lopussa palauttavat venyttelyt.  Kuntopiiriharjoittelu sopii erinomaisesti sekä lihaskunnon että hapenottokyvyn kehittämiseen. Tunnilla ei tehdä askelsarjoja. Tunti sopii monentasoisille harrastajille, sillä liikkeistä annetaan kevyempiä ja raskaampia vaihtoehtoja.

Ohjaaja: Sara Kovalainen

Kahvakuula

Kahvakuulailu kehittää monipuolisesti niin jalkojen, keskivartalon kuin käsien lihaskuntoa. Kahvakuulalla tehtävät perusharjoitteet, kuten erilaiset heilautukset  harjaannuttavat lihasten yhteistyötä ja parantavat kehon koordinaatiota ja tasapainoa.  Sopii  sekä naisille että miehille. Käy myös  esimerkiksi pallopelien pelaajille päälajia tukevaksi liikunnaksi.

Varusteet oma kuula ja jumppamatto.

Ohjaaja: Sarita Valkonen


Kevytjumppa / Tehojumppa

Kaiken kokoisille ja ikäisille soveltuvia perusjumppatunteja. Tunnit alkavat liikkuvuutta lisäävällä lämmittelyllä, tehojumpassa nostetaan hieman sykettä.  Lihaskuntoliikkeet suunnataan kehon päälihasryhmille ja liikkeet jokainen saa tehdä oman kuntonsa mukaan. Voidaan jumpata ilman välineitä tai käyttää esim. käsipainoja, Gymstickejä tai keppejä.  Lopussa tehdään palauttavat venyttelyt treenatuille lihasryhmille. Ota oma jumppa-alusta mukaan.

Ohjaajat: Kevytjumppa Soili Viholainen, Tehojumppa Maiju Juola

Pilates

Pilates vahvistaa syviä vatsalihaksia sekä keskivartaloa tehokkaasti, kohentaa ja ylläpitää ryhtiä sekä pitäa selän terveenä ja vahvana. Pilates lisää myös liikkuvuutta, venyvyyttä ja vähentää lihasten tukkoisuutta. Pilates sopii kaikille liikkujille ja se tarjoaa aina uusia haasteita. Ota oma jumppa-alusta mukaan. Tunnilla voit käyttää jumppatossuja tai sisäliikuntakenkiä.

Ohjaaja: Jana Kocisova

Liikkuvuus ja Lihaskunto

Tunti sisältää  lämmittelyn, lihaskunto- ja liikkuvuusosiot sekä lyhyen venyttelyn. Lihaskuntoliikkeissä voidaan apuna voidaan käyttää esimerkiksi käsipainoja tai  painotankoja.  Ota oma jumppa-alusta mukaan.

Ohjaaja: Jenna Ahokumpu


LatinoShow

LatinoShow yhdistää nimensä mukaisesti showtanssielementtejä erilaisiin  lattaritanssilajeihin. Tunneilla treenataan  lattaritekniikkaa erilaisin harjoittein tanssisarjojen ohella. Lajeina tunnilla voi olla esim. salsa, cha-cha, merenque, samba, rumba tai vaikkapa jive.

Ohjaaja: Henna Räsänen

Rivitanssin peruskurssi

Rivitanssin peruskurssi sopii ensikertalaisille tai niille, jotka haluavat syventää perustaitoja. Et tarvitse paria tai aikaisempaa tanssikokemusta. Pukeudu kevyesti, esim farkut / verkkarit, T-paita ym. Jalkineiksi sisäkengät esim. tanssilenkkarit tms.

Ohjaaja: Sanna Valkonen

Lavis ®

Syyskaudella ei Lavista

Lavis on hauska, helppo ja hikinen liikuntamuoto, joka perustuu lavatanssiaskeleiden ja jumpan välimuotoon. Lavista tanssitaan yksin, joten ei ole vaaraa että kukaan talloo varpaille. Tunnilla tanssitaan tuttuja lavatanssilajeja kuten humppa, jenkka, rock/jive, cha cha ja samba. Tunnilla jopa opit eri lavatanssiaskeleiden perusteita kuntoilun ohella. Tunnin lopuksi on lyhyt venyttelytuokio seisoen.

Ohjaaja: Sirpa Niemelä

Zumba ®

Zumba on hauska, mukaansatempaava ja tehokas fitness-tanssitunti. Zumban ydinajatuksena on liikunnan ilo sekä liikkeiden helppous. Tunnin aikana yhdistellään useita musiikki- ja tanssityylejä. Musiikit vaihtelevat latino- ja afrorytmeistä kansainvälisiin hitteihin. Zumba-tunnilla ei opetella koreografiaa eikä tanssitekniikkaa vaan tärkeintä on monipulinen ja hauska liikunta. Jokainen saa tehdä liikkeet juuri omalla tyylillään, vääriä tyylejä ei ole! Tavoitteena on, että jokainen poistuu Zumba-tunnilta hikoillen ja hyvällä tuulella.

Ohjaaja: Julia Heikkilä, Salla Kukkonen

HINNASTO JA ILMOITTAUTUMISOHJEET


Seuran jäsenmaksu on 10€ aikuisilta ja 5 € lapsilta vuodessa.  Jäsenmaksukausi on kalenterivuosi. Jäsenmaksua ei voi maksaa ePassilla, Smartumilla eikä Tyky-liikuntaseteleillä. Jäsenmaksun lisäksi maksetaan kausimaksu tai kurssimaksu.

KAUSIMAKSUT SYKSY 2019 - AIKUISET

  • Normaali aikuisten ryhmien kausimaksu  50 €
  • Alennettu kausimaksu: Opiskelijat/työttömät/eläkeläiset /äitiys-, isyys- tai hoitovapaalla olevat sekä lapset aikuisten ryhmissä    40 €
  • LatinoShow-TANSSIRYHMÄ 50 € ryhmä (kausimaksun maksaneille 10 € alennus)

Lisäksi: Jäsenkortti uusille jäsenille tai kadonneen kortin tilalle 2 € / kortti.

HUOM! Koivikon jumpissa saa OSAON Muhoksen yksikön henkilökunta ja oppilaat käydä maksutta!

10 KERRAN KORTTI 38 € voimassa 7 kk.

KERTAMAKSU 5 €  maksetaan ohjaajalle tunnin alussa. Kertamaksulla voi käydä vain aikuisten jumpilla.

Aikuisten kausimaksu  ei sisällä vakuutusta, mutta jumppaturvavakuutuksen saa tarvitessaan maksamalla  5 € /henkilö. Vakuutuskausi on 1.9. – 31.8. Katso tarkemmat tiedot jumppaturvavakuutusesitteestä.

 Tiedustelut: posti(at)muhoksennaisvoimistelijat.fi

RYHMÄMAKSUT SYKSY 2019 - LAPSET

  • Perheliikunta  35€ /1 lapsi +vanhempi,  45€ 2 lasta +vanhempi
  • FreeGym, Akrobatia jne 60 min  45 €
  • Tanssiryhmät 45 min   45 €
  • Tanssiryhmät 60 min  50 €
  • Tanssiryhmät 75 min  55 €

Lisäksi: Jäsenkortti uusille jäsenille tai kadonneen kortin tilalle 2 € / kortti.

Ryhmäalennus 10 € toisesta ryhmästä alkaen, jos ilmoittautuu useampaan ryhmäään. Alennuksen saa myös aikuisten kausimaksusta.

Lasten kausimaksu sisältää jumppaturvavakuutuksen!

JÄSENEDUT


K-Rauta Muhos

K-Rauta Muhos

Remonttiasiakkaan edut

K-Rauta Muhos

Valtatie 17

Edun saat näyttämällä Muhoksen Naisvoimistelijat ry:n voimassaolevaa jäsenkorttia kassalla

LaiffiGym

LaiffiGym

3 euron alennus kuukausimaksusta

LaiffiGym Oy,

Valtatie 21

Piruetti

Piruetti

Voimisteluliiton jäsenille 10 % alennus

Tehdessäsi ostoksia www.piruetti.fi sivuilta, kirjoita "minulla on kampanjakoodi" -kenttään koodi VOIMISTELU, merkitse vielä seurasi nimi viestikenttään.

Miastore

Miastore

Voimisteluliiton jäsenille miastore-verkkokauppaan-10% alennus.

Alennuksen saa normaalihintaisista perusmalliston tuotteista, poislukien nilkka-ja rannepainot.

Alennuskoodi: voimistelu

 

 

Edut ovat henkilökohtaisia ja ne myönnetään normaalihintaisista tuotteista eivätkä ne ole yhdistettävissä muihin tarjouksiin. Etu ei koske lahjakortteja. 

Ohjaajilta saat  jäsenyytesi voimassaolon osoittavan kausitarran jäsenkorttiisi, kun olet maksanut jäsen- ja kausimaksusi.

 

YHTEISTYÖKUMPPANIT JA KANNATTAJAJÄSENET


Autohuolto Pekka Tiensuu

LaiffiGym

K-Rauta Muhos

Poplimuhos

 

Edenred Color Digital use

ePassi

 tykytyky4meill ky

     



 

© 2017 Muhoksen Naisvoimistelijat ry / posti(at)muhoksennaisvoimistelijat.fi